Salarisadministratie

Salarisadministratie Den Haag

Iedere werkgever in Nederland betaalt loon, maar krijgt steeds meer met regels te maken voor loonbelasting, sociale zekerheid, sectorindeling en aansprakelijkstellingen. Wegwijs Administratie & Advies heeft jarenlange ervaring om u te helpen met complexe vraagstukken.

Hierbij valt de denken aan:

  • Hebben we als bedrijf te maken met een cao?
  • Maken we gebruik van de juiste sectorcode ?
  • Zijn er loonkostensubsidies die voor mij van toepassing zijn als werkgever
  • Voldoen mijn arbeidsovereenkomsten aan de minimumvereisten?

Bij Wegwijs Administratie & Advies kunt u rekenen op een boekhouder met actuele kennis van verloning, sociale zekerheid en loonbelasting. Tevens werken wij met standaardtarieven.

Concreet kunnen we u helpen met de volgende werkzaamheden;

  • Verloning voor uw personeel
  • Opstellen arbeidsovereenkomsten
  • Aanvragen voor 30%-regelingen
  • Het opstellen van een salaris split
  • Begeleiding van boekenonderzoeken
  • Check van uw loonadministratie

Klantervaringen salarisadministratie

Elke mening telt, bekijk daarom wat onze relaties over ons te zeggen hebben.

They say that the success of any company lies in the hands of a skilled accountant. For The Energy Project, this has been spot on with the Wegwijs Administratie & Advies. Any issues or questions, regardless how simple or intricate, are dealt with in the outmost professional manner and with the appropriate craftsmanship. We are confidently recommending our friends at Wegwijs Administratie & Advies to everyone who is in need of qualified, trustworthy and hands-on accountants.
The Energy Project Netherlands B.V.
Als ondernemer wil ik me liever niet bezig houden met de administratie. Onze samenwerking met Wegwijs Administratie loopt zeer prettig. Wegwijs Administratie adviseert ons op alle vlakken zoals BTW vraagstukken en investeringsmogelijkheden.
Cutz by Kubi
We've been with Wegwijs Administratie & Advies for more than a year now, and the service and quality are excellent. Highly professional, reliable and most importantly thorough, leaving no questions unanswered. We’ve worked with other accounting firms before and switched because we were looking for high-level expertise, problem solving capacity, and a proactive team. We've found everything we needed. We're a tech start-up, so things change quickly, and Wegwijs Administratie & Advies is great in adjusting to the current company needs. We highly recommend their services, couldn't be better!
Qlareti B.V.

Het kan zijn dat u nog vragen heeft..

Gelukkig staat de koffie en thee bij ons altijd klaar! We nodigen u graag uit om vrijblijvend met ons te bellen via 06 34146571 of maakt u een afspraak bij ons op kantoor.

Schuiven naar boven