http://www.wegwijsadministratie.nl/wp-content/themes/wegwijs/style.css

Wie zijn wij?

Kort samengevat

Wij zijn een jong dynamisch bedrijf. Met ingang van 2016 zijn wij met een nieuwe start begonnen daarbij hoorde ook een nieuwe naam Wegwijs Administratie & advies.

 

Omdat wij een dynamisch klanten bestand hebben, kunnen wij kwaliteit tegen een scherpe prijs waarborgen. Als ondernemer wilt u niet alleen een goede boekhouder, maar ook iemand die met uw bedrijf meedenkt.

 

Wij zijn actief in zowel de particuliere als de zakelijke sector. En altijd beschikbaar om u als klant verder te begeleiden in het opstarten en/of uitbreiden van uw bedrijf.

 

Ons kantoor begeleidt haar cliënten op een tegelijk professionele en persoonlijke manier, waarbij vertrouwen één van de voornaamste troeven is in de relatie cliënt-boekhouder. Onze jarenlange ervaring en goed opgeleid personeel zijn hierbij onze belangrijkste troeven.

 

Onnodige en onvoorspelbare kosten

Wij kunnen al uw vragen beantwoorden met onze 7-dagen beschikbaarheidsprincipe. Voor vragen waar geen research voor gedaan hoeft te worden, hoeft u niet een factuur te verwachten.

 

Indien u meer informatie wenst, vragen heeft of een (vrijblijvende) offerte wenst op te vragen, neemt u dan gerust contact met ons op via info@wegwijsadministratie.nl

Heeft u interesse in onze diensten?

Wij bespreken graag de mogelijkheden met u door en kiezen samen voor de juiste oplossing. Maakt u daarom snel een afspraak!